Presse

Aarhusiansk virksomhed giver en ekstra hånd i stedet for penge

Jyllands Posten, 30. september 2019

Medarbejdere skiftes til at donere deres tid.

Nethandel breder sig kun langsomt

Ritzau, 19. august 2019

Eksperter kalder tilgangen ekstremt kortsigtet.

Virksomheder glemmer at tale med kunderne på SoMe

Bureaubiz, 19. februar 2019

Der er én ting, vi er betydeligt dårligere til i forhold til vores europæiske nabolande: kundedialog på SoMe.

Reklamebureau trodser traditionerne og lægger sine priser frit frem

GRAKOM, 18. oktober 2018

Normalt holder reklamebureauer deres priser tæt til kroppen, men nu går det digitale bureau Outsource dk nye veje med synlige, faste priser på hjemmesiden.

Stiftere af succesfuldt trykkeri har købt op i reklamebureau: »Nu skal der ruskes op i branchen«

FINANS, 21. august 2018

Stifterne af trykkerivirksomheden Lasertryk.dk har købt bid af et reklamebureau, som nu vil satse på en ny prisstrategi, der er inspireret af de nye medejere.

Digitalt bureau knytter tætte bånd til velgørende organisationer

Ritzau, 27. august 2019

CSR-arbejde er meget mere end pengedonationer for det digitale bureau Outsource. Hver måned donerer de deres arbejdskraft i den gode sags tjeneste – det styrker arbejdsmiljøet og skaber arbejdsglæde.

Nye tal: Dansk nethandel stagnerer

Retailnew, 12. august 2019

Andelen af danske virksomheder, der modtager webordrer, har stort set ikke udviklet sig siden 2011.

Debat: Unge virksomheder skal udnytte akilleshæl i gammeldags prispolitik

BØRSEN, 9. oktober 2018

Hvordan vinder vi kunder fra vores veletablerede konkurrenter? Det spørgsmål er en af de største hovedpiner for unge virksomheder.

Dette website bruger cookies, for at give dig den bedste brugeroplevelse.