1.
Det første punkt er budgettet til dine annoncer
2.
Lav dine annoncer specielt til Black Friday
3.
Hold øje med din konto og redigere/tilføj herefter
Oftest søger de fleste kunder efter en specifik vare og klikker derfor igennem en masse forretninger for at finde det bedste tilbud. Derfor er det vigtigt at holde øje med dine annoncer, salg og omkostninger. Det er vigtigt løbende at holde øje med priserne i forhold til salg. Sænk dit budget, hvis dine omkostninger er lig fortjeneste eller højere end. Modsat investere flere penge på de kampagner og ord, der har det højeste fortjeneste eller salg. Det er vigtigt at holde øje med dine Black Friday google Ads, for at få det bedst mulige resultat.
4.
Udnyt eventet til din fordel
5.
Først kampagnerne, derefter søgeord, udvidelser og displays
Hos Outsource, tilbyder vi altid gode råd og vejledning til din annoncering. Hvis du ønsker at få hjælp til din annoncering i forbindelse med Black Friday og en professionel samarbejdspartner til at varetage denne og lignende opgaver i fremtiden, står vi altid klar til at hjælpe og vækste din virksomhed. Tag gerne fat i vores Ads specialist Viktor Kaarup, for eventuelle spørgsmål.