5 tips til annoncering på Facebook under Black Friday

Nu er der ikke så frygtelig længe til det famøse Black Friday event. I den forbindelse er der store muligheder for at sælge en større mængde vare. Spørgsmålet er bare, hvordan får du mest ud af dette? Der er en række ting, du kan gøre for at maximere dit salg på Black Friday. Derfor har vi hos Outsource valgt at lave en mindre guide, med råd og vejledning til hvordan du tilgår og optimere din omsætning gennem din Black Friday digital marketing. Selv uden at være en haj til Google Ads, eller annoncer kan du med nogle få tiltag og ændringer udnytte din annoncering til at maximere dine salg. Her giver vi 5 gode råd til din annoncering i forbindelse med Black Friday.

1.

Det første punkt er budgettet til dine annoncer

I forbindelse med Black Friday, sker der en stor stigning i antallet af søgninger og trafik. Derfor stiger klik priserne på annoncer, derfor er det vigtigt at dine annoncer har et tilstrækkeligt stort budget. Hvis du ikke sætter dit budget højere end du plejer i forbindelse med events som Black Friday. Ender det ofte med at dine annoncer ikke bliver vist, når budgettet er opbrugt og derfor mister du en masse trafik og deraf omsætning.

2.

Lav dine annoncer specielt til Black Friday

Du kan opnå en masse ekstra trafik med din Black Friday marketing, via direkte annoncering for Black Friday. Her kan du med fordel inkludere og fremhæve de fantastiske tilbudspriser i tilbyder på jeres varer. Allerede noget tid før selve eventet.

3.

Hold øje med din konto og redigere/tilføj herefter

Oftest søger de fleste kunder efter en specifik vare og klikker derfor igennem en masse forretninger for at finde det bedste tilbud. Derfor er det vigtigt at holde øje med dine annoncer, salg og omkostninger. Det er vigtigt løbende at holde øje med priserne i forhold til salg. Sænk dit budget, hvis dine omkostninger er lig fortjeneste eller højere end. Modsat investere flere penge på de kampagner og ord, der har det højeste fortjeneste eller salg. Det er vigtigt at holde øje med dine Black Friday google Ads, for at få det bedst mulige resultat.

4.

Udnyt eventet til din fordel

Du bør overveje at inkludere Black Friday som en del af dine søgeord, på den måde sikre du at blive vist når kunderne søger på dine vare i forbindelse med Black Friday.

5.

Først kampagnerne, derefter søgeord, udvidelser og displays

Nu hvor du har kigget på dine budgetter i forhold til kampagnerne er det tid til at kigge på dine søgeord. Alle andre vil også være interesseret i blive vist, så derfor er det vigtigt at du også opdatere dine bud på diverse søgeord. Det er også en fordel at øge dine bud for re-marketing samt at lave annonce udvidelser og display annoncer til dine stærkeste tilbud.

Hos Outsource, tilbyder vi altid gode råd og vejledning til din annoncering. Hvis du ønsker at få hjælp til din annoncering i forbindelse med Black Friday og en professionel samarbejdspartner til at varetage denne og lignende opgaver i fremtiden, står vi altid klar til at hjælpe og vækste din virksomhed. Tag gerne fat i vores Ads specialist Viktor Kaarup, for eventuelle spørgsmål.

Viktor Kaarup

Ads Specialist

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Gratis analyse af dit potentiale

Indsend dine oplysninger, så vender vi hurtigst muligt tilbage med en rapport over dit potentiale.

Michael Madsen

CEO

Dette website bruger cookies, for at give dig den bedste brugeroplevelse.