Digitalt bureau

PPC

Uanset om du allerede bruger Google Ads eller ej, kan vi hjælpe dig med at få mere for pengene. Du modtager en fast månedlig rapportering med de resultater, vi har skabt.

Med en Ads pakke får du:

  • Fast kontaktperson
  • Gennemsigtig rapportering – du får adgang til et dashboard med resultater
  • Rådgivning om hvilken annonceform passer bedst til jeres forretning
  • Løbende dialog om muligheder for videreudvikling
  • Sparring omkring realistiske Ads-budgetter for jeres mål

Google Search

Google Display

Youtube Ads

Google Shopping

Gratis Ads Analyse

Hej, mit navn er Christoffer, og jeg er Ads Specialist hos Outsource. Send mig jeres oplysninger, så svarer vi med en rapport over jeres potentiale.

FAQ

Vi sørger for at få en ny konto oprettet for jer, som I får adgang til, så I kan følge med i udviklingen på hvilket som helst tidspunkt.

Dine annoncer kan bl.a. blive vist som tekstannoncer på Googles søgeresultater, samt billedannoncer på diverse hjemmesider. Annoncerne målrettes altid mod jeres kunder samt jeres produkter/ydelser for at sikre højst mulig relevans.

Det beløb, man skal bruge for at kunne blive vist på Googles søgenetværk, afhænger af branchen, konkurrencen på området og jeres egne behov. I den indledende del af vores samarbejde vil vi guide jer igennem disse punkter for at kunne udpege et optimalt budget.

Fælles strategi

I samråd med dig drøftes annoncebudget, omsætningsloft og hvilket dækningsbidrag, der minimum skal opretholdes. Herefter udarbejdes en strategi, og det vedvarende arbejde kan påbegyndes.

Målgruppe

Outsource//Ads er både for dig, som skal i gang med Google Ads, eller som allerede er i gang, men ønsker vores hjælp til at få mere for pengene.

Din ejendom

Husk, at de optimeringer, vi laver for dig, foregår på din Google Ads-konto, og de er derfor din ejendom. Bliv ikke overrasket, hvis vi i løbet af få måneder har opsat hundredevis af søgekombinationer på din konto.

Rapportering

Hver måned modtager du en rapport om vores arbejde og de resultater, vi har skabt. I vores rapportering fokuserer vi typisk på, hvor meget omsætning du har fået pr. krone, som du har brugt på Google Ads – den såkaldte “ratio”. Vi vil i øvrigt løbende gennemgå rapporteringen med dig, ligesom du har adgang til dataene døgnet rundt. Glæd dig til at gennemgå vores egenudviklede, letlæselige rapportering.

Ingen skjult avance

Vores arbejde starter med en grundig ”hovedrengøring”, hvor vi sikrer, at din Google Ads konto opfylder de mest basale SEM-krav. Herefter udarbejder vores SEM-specialister en strategi for din virksomhed. Styrker, svagheder, konkurrenter og muligheder analyseres, og snart kan det vedvarende SEM-arbejde påbegyndes, som vil sikre dig en kontinuerlig topplacering blandt annonceresultaterne.

Hvad er Google Ads?

De fleste forbinder Google Ads med Google annoncering. Det er dog ikke det eneste, Ads er i stand til. Ved korrekt brug af Google Ads har vi mulighed for at træffe beslutninger baseret på reelle analytiske dataindsigter. Vi kan derved hurtigere finde frem til, hvor vi skal lægge fokus i jeres forretningsudvikling. Vi holder dig løbende opdateret omkring trafik på din konto, så du får det fulde overblik over trafikken på dit website.
Google Ads kan inddeles i følgende typer:

Google Søgenetværk

(Dét, du forbinder med Google Ads)
Google Søgenetværk er din måde at komme til tops på Google, så du bliver set af din målgruppe. Gennem søgenetværket er det dine kunder, der søger efter dit produkt, klikker sig ind på dine annoncer og henvender sig til dig. Simpelt og smart.

Google shopping

Shopping-kampagner promoverer dine produkter ved at give brugerne detaljerede oplysninger om, hvad du sælger, inden de overhovedet klikker på din annonce. Dermed kender forbrugerne dit produkt og dets pris, allerede inden de kommer ind på din shop.

Google Display

Google Display Network giver dig mulighed for at nå ud til dine kunder gennem forskellige annonceformater på tværs af andre digitale platforme. Det vil sige, at forbrugerne vil se dine annoncer, selvom de befinder sig et andet sted digitalt.

YouTube

YouTube er en god platform til annoncering, hvis din virksomhed benytter sig af reklamefilm eller lignende. Du betaler kun for dem, der ser din video – og ikke for dem, der skipper annoncen. Det er en smart løsning, der forsøger at undgå, at du spilder dine penge på dem, der ikke er i købsøjeblikket.

Remarketing

Når du har benyttet Google Ads til annoncering af din virksomhed, gælder det om at fange dem, som har været inde på siden.
Gennem Remarketing, udsender du en reminder til de personer. Det vil øge chancen for, at de vender tilbage og genovervejer dit produkt.

Gratis analyse af dit potentiale

Hej, mit navn er Michael, og jeg er partner hos Outsource. Send mig jeres oplysninger, så svarer vi med en rapport over jeres potentiale.

Dette website bruger cookies, for at give dig den bedste brugeroplevelse.